vrijdag 22 maart 2013

Ballerina

Spontaan ging middelste vanmiddag aan de slag met het opruimen van haar kamer. Ze vroeg wanneer ik een nieuw kaartenbord voor haar wilde maken, het oude is op haar vorige kamer blijven hangen, daar zitten nu kaartjes van jongste op. 

Omdat het eigenlijk maar een klein klusje is om een dergelijk bord te maken, ging ik meteen op zoek naar een lapje stof. Bij het zoeken in mijn voorraad kwamen we een lapje tegen met daarop een ballerina. Ooit maakte ik daarvan een dekbedhoes voor middelste. Het was aan de kleine kant, maar met een ander lapje er aan gestikt, ging het prima. 

Een kaartenbord is het niet geworden, want middelste vond het niet mooi als ik linten diagonaal over de ballerina zou nieten, maar ze is helemaal blij met haar nieuwe schilderij.


Van kant maakte ik een echte tutu, ook het muisje kreeg een strikje op haar rokje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten