donderdag 9 oktober 2014

Nieuw popje in de maak, making a new doll

Ik hou van het maken van poppen en poppenkleertjes. Vooral dolls in Walldorf style en op Zonnekind geïnspireerde poppen vind ik erg mooi. 

Het allerliefste zou ik mooie poppenkinderen willen maken om te verkopen. Daarom ben ik bezig met het ontwikkelen van een patroon in mijn eigen stijl. De komende tijd wil ik flink oefenen om tot een "eigen pop" te komen. 

Of het ooit zo ver komt dat ik mijn eigen poppenwinkeltje open, dat weet ik niet, maar aan het experimenteren beleef ik ook erg veel plezier.
 
Dit kleine popje is ook zo'n probeersel. Puck, het popje uit de vorige blogpost, heb ik ook gemaakt naar eigen patroon.

Ze is nog niet af hoor, de armen en benen komen nog.

3 opmerkingen:

  1. Ze is schattig!! Ik vind dit soort popjes altijd erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief popje. benne en armen zijn eigenlijk niet nodig, lijkt op een babytje dat ingewikkeld is, lief!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om zo te experimenteren he. Ik ben er ook nog niet uit wat ik nu het mooiste vind. Wel een neus of geen neus enz. Dit exemplaar is ook een dot. Groetjes Sandra PS bedankt voor jullie kaart, jullie ook fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen