woensdag 26 november 2014

Zachtjes gaan de paardevoetjes...

Op zoek naar een kleurplaat van Sinterklaas, voor onze jongste, kwam ik deze leuke knutsel tegen. In een kwartiertje was mijn windlicht met daarop de goedheiligman klaar.

Ik knipte het silhouet, plakte het op een glas, deed er pepernoten en een kaars in en hing er een label van jute aan. Klaar....

Morgen zal ik kijken of ik de link naar het origineel kan vinden. 

Het silhouet is van The sweet table shop Lisanne, bedankt voor je tip.


6 opmerkingen:

  1. Super leuk gedaan...!!!! ze zijn zo leuk die silhouetten, het origineel is volgens mij van de sweet table shop. Fijne dag...! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die naam komt me bekend voor. Ik zal het straks even checken. Dankjewel.

      Groeten van Juffrouw Mier

      Verwijderen
  2. Wat leuk. Goed idee voor de sinterklaasavond. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik maak er nog eentje bij met huizen erop.

      Groeten van Juffrouw Mier

      Verwijderen